Hello, december!

Bocsánat a klisés címért, de ennél jobb most nem jutott eszembe, és hát valóban decembert írunk. Hihetetlen, de itt a karácsony, és lassan az év vége. Ilyenkor, mint sok ember, én is számot vetek magammal, visszaidézem kicsit az elmúlt év pillanatait, jót, rosszat egyaránt. Egész tartalmas volt 2016 számomra, a nyaram például kimondottan csodás volt, igaz, kicsit összeszoruló szívvel gondolok rá vissza, bizonyos okokból. Viszont az egyéni kis sikerélményem, emlékszem még, hogy tavaly ilyenkor fogadtam meg, hogy befejezem a Fearless-t, és ez bizony így is lett! Erre azért büszke vagyok, mert sokszor nem hittem, hogy sikerülni fog. És, természetesen most jövőre is meg van ezzel kapcsolatban az újabb terv, nem titok, már írtam róla, hogy melyik álmom szeretném megvalósítani. Meglátjuk, ezúttal hogy alakul, de igyekszem majd mindent meg tenni a cél érdekében.
Remélem, hogy az ünnepek mindenkinek jól fognak telni; én mától szabadságon vagyok, a készülődés közepette szakítok időt az írásra is, illetve találtam magamnak egy új szórakozást, ez pedig a Nyírd ki ezt a naplót! Gondolom, sokan ismeritek: ennek a könyvecskének az a lényege, hogy különböző feladatok vannak benne, és a cél minél jobban tönkretenni a naplót. Valójában viszont fejleszti a kreativitást, ad egyfajta alkotói szabadság érzetet, hiszen úgy értelmezed a feladatokat, ahogyan akarod. Bevallom, én eddig nem nagyon szerettem, illetve nem is tudok rajzolni, de most egész jól elszórakoztatom magamat, olykor feszültség levezetésnek is tökéletes. Kimondottan élvezetes volt leönteni kávéval az egyik lapot, egy másikat pedig összekarcolni. Egyébként nagyon nagy biznisz ez a napló, lehet nekem is inkább ilyen könyvet kellene kiadni :D
Ó, és a legfontosabb, amit mondani szerettem volna: karácsony előtt még jövök egy meglepi bejegyzéssel! :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Könyvkiadás?

Hírek

Wattpad, és a régi írásaim