Hírek

Múltkor már hoztam egy bejegyzést a könyvkiadással kapcsolatban - nos, sok minden azóta nem történt, és most úgy vélem, hogy csak jövőre fogom tudni komolyabban megvalósítani az elképzelésemet, főleg mivel a kiadók többsége is már csak januárban fogad kéziratot. Nem baj, addig is még tervezgetek, javítgatok. Indultam egy pályázaton is, ami reményre ad okot, de azért nagyon nem szeretném beleélni magam semmibe. Új fejezet most sem lesz, de az eddigieket fent hagyom, az újaknak üzenem, hogy nyugodtan olvasgassatok, jöhetnek a vélemények is!

És, hoztam egy borítótervet, aki esetleg látogatja a facebook oldalt is, annak már feltűnhetett. Egy kedves barátnőmet kértem meg, hogy álljon nekem modellt, a fotózás helyszíne pedig a Margitsziget volt, kedvenc helyem Budapesten. Mondanom sem kell, hogy nem vettük túlságosan komolyan a "munkát", sokat hülyéskedtünk, de a végére azért sikerült összehozni valamit, ami megfelel az eredeti elgondolásomnak. Nem jelentem azért ki, hogy ez lesz a végleges borító, de mindenképp szép emlék marad az a délután, és szerintem azért nem rossz. Ja, a szerkesztésben a bátyám segített, neki is köszönöm. Nagyon jó érzés egyébként, hogy sokan támogatnak, segítenek abban, hogy megvalósíthassam az álmom, az elején nem gondoltam volna, hogy ennyien mellettem lesznek. Többek között a párom is, aki épp olvassa a teljes kéziratot, és leginkább most ő az, aki inspirál. :)

Megjegyzések

  1. sidelgio@gmail.com --> Majd értesíts légyszi, ha megjelenik.

    VálaszTörlés
  2. Az Aranymosás mellett döntöttél végül? A Fearless megy?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem hiszem... :/ Elolvastam a feltételeiket, meg amiket kérnek, és már indultam közben egy másik pályázaton, és elvileg a kettőt nem lehet együtt.

      Törlés
  3. Értem! :( Engem viszont rábeszéltek, sőt jött egy olyan jel az élettől, amire nem lehetett nem odafigyelni, szóval egyik regénnyel jelentkezek. Egy másik regénnyel, ha sikerül összekapnom magam, akkor egy december 15 határidős pályázaton indulok. Kár, hogy nincs készen másik munkád, hogy annak is adhatnál egy esélyt. :( Viszont sok sikert kívánok neked! Hajrá! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Dec 15... Hm. Akkor lehet, hogy ugyanarra jelentkeztünk? :D Én azért nem merek Aranymosasra, mert hátha a kettő üti egymást. Ők azt írják, hogy egy időben nem szabad más kiadohoz benyujtani a művet, pályázat ideje alatt. Igaz, ha arra jelentkezel, amelyikre én gondolok, ott nem kérik be rögtön a teljes kéz iratot. De én is sok sikert kívánok neked, én meg még gondolkozom hogy legyen. :)

      Törlés
    2. Ja, közben látom, hogy egy másik regennyel jelentkezel... Akkor nem szóltam. ;)

      Törlés
  4. Ugyanaz! :D Nekem ez lesz a húzósabb, mert még nem tudtam rászánni magam, a 10.000 leütés/karakter kiválasztására, a határidő meg közel. Csak légy bátor! Veszteni valónk nincs! Ha még sem jön össze, akkor tudjuk, hogy még dolgozni kell a kéziraton! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És ha több karakterről írnál, pár mondatban? ;) Én például így csináltam, igaz, így kevésbé lett részletes. Egyébként van még időd.
      Igen, a kudarc nem tántoríthat el, az ember úgyis folyamatosan fejlődik. :) Az Aranymosást azért kicsit tényleg sajnálom, hogy ebből a körből most kiesek, de hátha jövőre majd tudok indulni egy másik kézirattal.

      Törlés
  5. Ma megpróbálom összeszedni vagy legalább is megnézni, mihez tudok kezdeni vele.

    Vagy bárhova el tudsz küldeni kéziratot, lehet jövőre már több is lesz. Én is úgy vagyok vele, ha a pályázatra nem kell, kicsit pofozgatom még és lehet megpróbálom valahol máshol. A lényeg, hogy az írással ne álljak le, de az ilyen pályázatok jó kihívások és ösztönzően hatnak. Szóval, ha nem is küldöm el, mert kicsúszok belőle, máshova még jó lehet.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, én is remélem, hogy jövőre még lesz pályázat, és hát ötlet szerencsére van másik regenyhez, csak meg kéne írni :D Mi újság egyébként? Sikerült el készülni a határidőre? :)

      Törlés
  6. Igen sikerült, elküldtem! -ötlet nekem is rengeteg van, de mikor írom meg? Egyébként elképzelni sem tudom, sokan hogy csinálják munka mellett! Befutott írókra gondolok, akiknek van civil állásuk és e mellett még írnak is és utazgatna, hogy a könyveiket népszerűsítsék! Felfoghatatlan!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is mindig ezen gondolkozom :D sajnos néha még ha van időm, akkor sem tudok oda koncentrálni. De örülök, hogy sikerült el küldened. Izgisen fog kezdődni az év. Rossz kicsit ez a várakozás :D

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Könyvkiadás?

Wattpad, és a régi írásaim