A megjelenés óta

Sziasztok!
Tudom, most aztán tényleg nagyon régóta nem jelentkeztem, de aki feliratkozott a Facebook oldalra is, az így is értesülhetett a hírekről. Volt például egy nyereményjáték, amit Ella Fischer nyert meg, tehát ő gazdagodott egy vadiúj példánnyal a Fearless-ből. Azóta már el is olvasta, és kaptam tőle egy nagyon pozitív értékelést, aminek szívből örülök: https://mymoonlightlibrary.blogspot.hu/2017/08/dawn-silver-szabadon.html
Ezt követően kicsit vendégeskedtem is a blogján, és meséltem a kedvenc könyveimről, vagyis amik valaha hatást gyakoroltak rám. Ez is nagyon izgalmas volt, és örültem a felkérésnek. Amiről viszont majd mesélni szeretnék Nektek, hogy hogy megy a magánkiadás. Mielőtt belevágtam volna, elég alaposan utána néztem a dolgoknak, és tudtam, hogy nem lesz egyszerű, de azért próbáltam optimista lenni. Nos, mint kiderült, valóban nagyon döcögős az út. A Fearless mégsem jutott el annyi emberhez, mint szeretném. Nem tudom, hogy én csinálom-e rosszul, vagy csak túl nagy a versenypiac, vagy nagyobb reklám kéne, vagy a kiadó háttértámogatásának hiánya az egyik probléma. De kicsit csalódott vagyok. Néhány ismerősben is csalódtam, akik megígérték, hogy ha megjelenik a könyv, azonnal beszerzik, de azóta sem lett ebből semmi. Persze megértem az anyagi korlátok, stb. Csak kicsit rossz érzés, hogy itt van kézzel fogható állapotban végre a könyvem, és alig néhány ember olvasta eddig. Nem akarom feladni, nem is fogom, de jól jönne némi pozitív löket, mint ahogy tényleg Ella sorainak is nagyon örültem. 

Megjegyzések

  1. Szia, érdeklődnék, hogy hol tudnám beszerezni a könyvet, mert azon a linken ami a Mejelent bejegyzés alat van csak a főoldalra dob.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Könyvkiadás?

Hírek

Wattpad, és a régi írásaim