Ki fogják adni a Fearless-t!

Nagyon izgatott vagyok; úgy tűnik, hogy megtörténik, a Fearless meg fog jelenni! Már korábban említettem, hogy indultam egy pályázaton a regénnyel, ami sajnos nem jött össze, ezután pedig két magánkiadót is megkerestem. Tulajdonképpen mind a kettő szimpatikus volt, de végül a Colorcom-ra esett a választásom, most velük működöm együtt. Épp a borítótervezésnél tartunk, végül nem az lesz, amit szerettem volna, de így is roppantul örülök, hogy eljutottunk idáig. Pontos megjelenést nem tudok mondani, de igyekszem jönni a friss hírekkel. 

Megjegyzések

  1. Na, ennek nagyon örülök. :)
    Csak kíváncsiságból megkérdezhetem, hogy melyik volt a másik?
    (Gyűjtöm az infókat a saját kiadáshoz... bár az még tényleg messze van...)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Persze, a másik az Underground Kiadó :) Egyébként nekem az is tetszik nagyon, csak bizonyos korlátok miatt nem tudtam őket választani.

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Könyvkiadás?

Hírek

Wattpad, és a régi írásaim