Könyvkiadás?

Sziasztok!

Elég rég jelentkeztem új fejezettel; ennek oka, hogy mostanság egyre komolyabban foglalkoztat a gondolat, hogy szeretném kiadatni a regényt. Épp azon vagyok, hogy találjak egy kiadót, amely hajlandó lenne megjelentetni, és lehetőleg baráti áron. Nem egyszerű feladat, sajnos, gondolom, ezt ti is tudjátok. Magyarországon nagyon nehéz egy kezdő szerzőnek érvényesülni, úgy gondolom. De ez az álmom, és mindenképp szeretném valahogy megvalósítani. Szóval, ez a helyzet.
Egyébként, ti mit szólnátok, ha esetleg sikerülne könyvként megjelentetni a Fearless-t? Szívesen olvasnátok?

Megjegyzések

  1. Szia!

    Hogyha gondolod, hogy nagyjából tökéletes lett, akkor jelentkezhetsz az Aranymosásra. Ha sikerül, és elfogadnak, ingyen megjelentetik a könyvedet, azonban ha visszautasítanak a versenyen, akkor azt hiszem többet nem viheted ugyanazt a történetet. Mindenesetre érdemes megpróbálni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Köszönöm az ötletet :) Ismerem egyébként az Aranymosást, csak azt nem tudom, mikor lesz a következő forduló. Nem csak jövőre valamikor? Mert azt hiszem, csak olyankor fogadnak kéziratot, soron kívül nem, ez a rossz.

      Törlés
  2. Szia!
    Az aranymosásról nem tudok nyilatkozni, hogy mikor indul a következő forduló, de szerintem nincs az olyan messze. Érdeklődd meg, biztos szívesen megmondják legalább a kb. időpontot.
    Természetesen olvasnám, ha megjelenne attól függetlenül, hogy egyébként már végigolvastam-e, vagy sem.
    Most egy másik író ismerősöm úgy tűnik kiadatja a könyvet, amit bétáztam neki, ő a Colorcom kiadónál próbálkozott. Ennek van saját költsége, de egyelőre úgy néz ki, korrektek és nem kellett sokat várni a mű beküldésétől az előszerződésig.

    Egyébként meg nem baj az, hogyha később kezdődik csak az Aranymosásos következő forduló, mert akkor legalább van időd átnézni még a regényed, meg másoknak odaadni elolvasásra, mert friss szem többet lát. :) Nekem is volt olyan, hogy szarvashibát vétettem és hiába olvastam el ötször is, nem láttam hibának, de odaadtam egy barátomnak és egyből felnyitotta a szemem. Meg nyilván magát a történetet is más szemmel nézi, mint te (nem csak helyesírásilag, hanem logikailag is). Rájöhetsz, hogy mennyire hitelesen adtad elő a szereplők stílusát, mi az ami hiányérzetet kelt az olvasóban, mi az ami izgalomba hozza, melyek az unalmasabb részek és így tovább...
    Mondjuk igazából az eddigiek alapján egész jól összeraktad, de ugye nincs teljes képem róla.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Igazad van, tényleg nem baj, hogy ha várni kell a következő fordulóra. Azt hiszem, elkövettem most azt a hibát, hogy mivel késznek érzem a regényt, így minél előbb szeretném megjelentetni, túl türelmetlen vagyok. Pedig bizonyára még hosszú út áll előttem. Az is jogos, hogy jobb ha többen is átnézik, elolvassák, mielőtt elküldeném egy kiadónak... úgyhogy rajta vagyok az ügyön. :) Egyébként én magánkiadásra gondoltam még, az Underground Kiadó honlapját nézegettem, ők elég korrektnek tűnnek. Írtam nekik emailt, mert van olyan, amit nem értek, most a válaszukra várok. A Colorcom is egy magánkiadó?

      Törlés
    2. Nem akarok hülyeséget mondani, úgyhogy jobb, ha Sophiet kérdezed róla:
      https://www.facebook.com/sophietaylorhivatalosoldala/?fref=ts

      Törlés
  3. Megleptél! :) Mármint azzal, hogy publikált regényt akarsz kiadni. Működik ez így? Engem is érdekel, azért kérdezem. Bár nálam a szerzői kiadás annyira nem opció, nincs rá keret és a marketing sem az erősségem. Egyébként az Aranymosás, mintha éppen most lenne aktuális. De! Ha azt választod, akkor csak azzal az egy lehetőséggel tudsz élni és nem viheted máshova a sztoridat.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hűha, hát ebbe nem igazán gondoltam bele :D Mármint a teljes regényt nem publikáltam, úgy gondolom, akkor ez csak nem akadály? A magánkiadásnál meg én úgy tudom, hogy még kevesebbre is rúg az összeg, mintha kiadóhoz vinném, legalábbis eddig ezt tapasztaltam. Aranymosással kapcsolatban most már tényleg összezavarodtam :D a honlapon látom van egy olyan menü, hogy 2017-es pályázók, de egyelőre nincs ki téve semmi. Akkor most fogják csak kiírni?

      Törlés
  4. Aranymosás? Rég jártam már arra, de valamiért úgy rémlik, mindig év végén indítják el, de lehet, hogy tévedek. Egyébként még ezen a héten lesz egy cikkem a könyvkiadásról. A lényeg, hogy szerintem ez egy olyan dolog, amit alaposan át kell gondolni és utána kell nézni. Egy cipőben járunk! Bár az Aranymosást én eleve elvetettem, nekem nem jön be igazán. Komoly érvem is van ellene, de nem szeretném azt nyilvánosan semmilyen formában sem kifejteni.:D

    VálaszTörlés
  5. Hoztam is a linket, hátha találsz valamit, ami segít neked: http://emilang.blogspot.hu/2016/11/hany-nem-kell-egy-igenhez-1-resz.html

    VálaszTörlés
  6. http://aranymosas.konyvmolykepzo.hu/vi-aranymosas-irodalmi-valogato-8663.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszii :) láttam én is facebookon, úgy meg örültem!

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Hírek

Wattpad, és a régi írásaim