Új év - régi álom

Boldog Új Évet Kívánok minden kedves olvasómnak!

Ez is eljött, immár 2017-et írunk. Remélem, mindenkinek jól teltek az ünnepek. :)
Én sokat pihentem, illetve a családdal töltöttem az időt, de azért az írásról sem feledkeztem meg, úgy érzem, most elég jól haladok a Fearless spin-offjával. Rossz, hogy egyelőre nem tudom veletek megosztani, hiszen még a Fearless sem jelent meg, de idén remélem, hogy mind a két regényt a kezetekben tarthatjátok majd. Körülbelül tíz éves korom óta az az álmom, hogy író legyek, és az érzés azóta is változatlan. Bár voltak olyan időszakok, mikor feladtam, vagy simán csak elkerült az ihlet, most ismét élvezet az alkotás, és most biztosan tudom, hogy ha törik, ha szakad, ki fogom adatni a könyvemet. Nekem ez az idei fogadalmam. Ugyan tisztában vagyok azzal, hogy még rengeteget kell fejlődnöm sok mindenben, de szeretnék legalább elindulni az úton. Bízom benne, hogy lesznek, akik velem tartanak. :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Könyvkiadás?

Hírek

Wattpad, és a régi írásaim