Borítóterv pályázat

Sziasztok!

Kicsit megint késve fogom hozni az újabb fejezetet, mert sajnos mostanában kevés időm jut arra, hogy gép elé üljek, illetve be vallom, azt sem akarom, hogy túl hamar a történet végére érjünk. Viszont készültem egy kis játékkal: gondolom páran már észrevettétek, hogy van egy olyan menüpont az oldalon, hogy borítóterv. Nos, kicsit tovább gondoltam a dolgot, és arra jutottam, hogy lehetne pályázat is. Tehát ezennel kiírom a borítóterv pályázatot! Ennek lényege, hogy küldhettek nekem olyan képeket, borítókat, amik szerintetek illenének a történethez. Én kiválasztom ezek közül a legjobbat, és a "nyertesnek" el juttatok majd egy kis ajándékot. :) Remélem, tetszik nektek az ötlet, és sokan fogtok rá jelentkezni. Küldhetitek nekem emailben: timea.moldovanyi@gmail.com, vagy akár ide az oldalra is. 

Dawn Silver (Mea)

Megjegyzések

  1. Csak úgy kíváncsiságból: hány fejezetes?

    A borítóterv nem az én asztalom, de ha majd unatkozom, megnézem, mit tehetek az ügy érdekében. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. 13 fejezetből áll :) Szóval nem olyan sok... De jó hosszúak a fejezetek, így gondolkoztam rajta, hogy lehet kicsit meg kéne kurtítani, de ezt még meg látom. Borítótervet pedig bármilyet szívesen fogadok. ;)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Könyvkiadás?

Hírek

Wattpad, és a régi írásaim